HomePortalFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 One Night Fall || Happy New Year!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SpacedGhost

avatar

Messages : 9
Join date : 2014-01-15
Age : 26
Location : UK

PostSubject: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 5:41 am

this video was made over a year ago but i finally got around to uploading. it's my latest serious upload so even tho its old, unfinished, and could be improved alot i thought i'd use it to showcase a few of my skills. the next post i put here should be better becuz it'll be more recent and will have more time dedicated to it. enjoy.
Back to top Go down
View user profile
KahloReiva

avatar

Messages : 33
Join date : 2014-01-11
Age : 27
Location : Philly/Miami

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 6:10 am

this ass!
LOL sike. u already know what i think about it. I'm glad u finally signed up for this forum, dummy.
Back to top Go down
View user profile
SpacedGhost

avatar

Messages : 9
Join date : 2014-01-15
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 6:18 am

KahloReiva wrote:
this ass!
LOL sike. u already know what i think about it. I'm glad u finally signed up for this forum, dummy.
u a nigga, nigga. lol and yea idk what i was waitin for.
Back to top Go down
View user profile
KahloReiva

avatar

Messages : 33
Join date : 2014-01-11
Age : 27
Location : Philly/Miami

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 6:23 am

ur gonna have fun here i think. the ppl here seem really nice.
Back to top Go down
View user profile
xShiroy
Admin
Admin
avatar

Messages : 245
Join date : 2013-10-21
Age : 20
Location : Portugal

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 2:36 pm

Damn I loved the song *O*
The editing was also very enjoyable good job man! ^^


*Finally a Sign |8 lmao thx Gabber <3 8D*






Back to top Go down
View user profile http://xshiroy.deviantart.com/
Replay Studios



Messages : 571
Join date : 2013-10-17
Age : 29

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 7:34 pm

the editing was fine ^^
Back to top Go down
View user profile
gabberMD
Admin
Admin
avatar

Messages : 723
Join date : 2013-10-14
Age : 25
Location : Italy

PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   Wed Jan 15, 2014 8:09 pm

not bad man =)



Spoiler:
 




Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/gabber1991md
Sponsored content




PostSubject: Re: One Night Fall || Happy New Year!   

Back to top Go down
 
One Night Fall || Happy New Year!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Happy New Year 2014!
» merry christmas and happy new year
» Gerard Butler: Happy New Year! (1/1/09)
» happy new year
» Let 2012 be a very happy new year!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Æon Studios :: AnimeMusicVideos :: ›› Your AMVs-
Jump to: